Scandlines Prom Pierwsza bezemisyjna FUTURA zbliża się do końca
Budowa FUTURA w końcowej fazie
Prom Budowa nowego bezemisyjnego terminalu FUTURA odScandlines zbliża się do końca. Prom Zbudowany w tureckiej stoczni Cemre statek spędził ostatnio dwa tygodnie w pływającym doku, gdzie przeprowadzono szeroko zakrojone prace, takie jak czyszczenie i malowanie podłogi statku oraz instalacja pędników dziobowych. Pędniki te są częścią innowacyjnego systemu napędowego, który napędza FUTURĘ wyjątkowo wydajnie.
Końcowe testy przed uruchomieniem
Prom Po okresie dokowania statek został ponownie zwodowany i obecnie znajduje się przy nabrzeżu wyposażeniowym, gdzie przeprowadzane są końcowe testy systemów. Wkrótce odbędą się próby morskie, podczas których wszystkie systemy zostaną poddane testom wraz z Duńskim Urzędem Morskim i Lloyd’s Register.
Innowacyjne dążenie do zrównoważonej żeglugi
Jedną z najważniejszych cech FUTURY jest potężny system akumulatorów. Można go naładować w portach Puttgarden i Rødby w zaledwie 12 minut i umożliwia bezemisyjne podróże przez Fehmarnbelt. Scandlines Od 2025 r. FUTURA będzie przewozić do 66 jednostek towarowych i 140 pasażerów w regularnej eksploatacji i jest centralnym elementem celu, jakim jest zapewnienie bezemisyjnego transportu promowego do 2030 r.
Oficjalny chrzest i wdrożenie z 2025 r.
Po próbach morskich FUTURA zawinie do portu macierzystego w Rødbyhavn, gdzie zostanie przygotowana do eksploatacji na trasie promowej Puttgarden-Rödby. Scandlines Statek ma zostać ochrzczony podczas ceremonii w 2024 roku. inwestuje 80 milionów euro w ten pionierski projekt, wysyłając silny sygnał na rzecz zrównoważonego transportu morskiego.
Scandlines Prom Książka
ScandlinesProm Futura jest początkowo przeznaczona wyłącznie do transportu jednostek towarowych. Scandlines Ale możesz również podróżować między Puttgarden i Rödby na innych promach.