TT-Line Prom Attica Group czarteruje AKKA dla Superfast Ferries
Prom Nowość na trasie Włochy-Grecja
Grupa Attica nabyła spółkę Prom AKKA TT-Line niemieckiej firmy żeglugowej, aby służył jako statek zastępczy podczas planowanych pobytów w stoczni. Superfast Ferries aby służyć jako statek zastępczy. Od 10 lutego 2025 r. AKKA będzie kursować co tydzień na trasach Patras-Igoumenitsa-Ancona-Patras i Patras-Igoumenitsa-Venice-Patras.
Dłuższe przeprawy do Włoch
Superfast Ferries Według , AKKA potrzebuje 27 godzin i 30 minut na trasę do Ankony i 26 godzin na podróż powrotną. Połączenie do Wenecji trwa 34 godziny, a podróż powrotna 33 godziny. Superfast Ferries Statek ma widnieć w rozkładzie do końca kwietnia.
Więcej miejsca dla pasażerów i ładunków
Film, który został wydany w Niemczech w 2001 roku jako NILS HOLGERSSONAKKA została zbudowana w Niemczech w 2001 roku i oferuje znacznie większą pojemność niż wcześniej wdrożony AF CLAUDIA. Dzięki 227 kabinom może pomieścić do 744 pasażerów – to duża przewaga nad AF CLAUDIA, który ma tylko 76 kabin. Pojemność ładunkowa została również zwiększona na 2600 metrów ładunkowych.
Komfort na pokładzie
AKKA ma 190,75 metra długości, 29,5 metra szerokości i osiąga maksymalną prędkość 21,5 węzła. Oprócz restauracji, sklepu i różnych punktów gastronomicznych, oferuje również saunę i salę fitness.
Wdrożenie planowane na 12 miesięcy
Umowa czarteru statku AKKA ma obowiązywać przez 12 miesięcy. W dniu 28 stycznia 2025 r. statek był już w drodze przez Kanał Kiloński w kierunku Morza Śródziemnego. Wydaje się to potwierdzać przejęcie przez Attica Group.