FRS Baltic Kontakt ’ Infolinia, numer telefonu i centrum serwisowe

Logo FRS
 Logo: FRS

Twój kontakt z FRS Baltic!

Info.
FRS Baltic stellt den Betrieb ein. Die letzte Überfahrt fand am 30. September 2024 ab Sassnitz statt. Seit 1. Oktober 2024 finden keine Überfahrten mehr statt.

FRS Baltic Prom Masz pytanie dotyczące zarezerwowanego rejsu lub chciałbyś dowiedzieć się kilku dodatkowych informacji na temat przeprawy promowej lub sprzętu przed dokonaniem rezerwacji? FRS Baltic Tutaj znajdziesz przegląd najważniejszych danych kontaktowych .

FRS Baltic Infolinia rezerwacyjna i serwisowa – Centrum serwisowe

Zespół ds. rezerwacji i obsługi w centrum serwisowym FRS Baltic Prom przyjmie Twoje zapytanie i odpowie na wszystkie pytania dotyczące połączenia promowego Sassnitz-Ystad, a od kwietnia 2023 r. również połączenia Sassnitz-Trelleborg. W godzinach szczytu, wieczorem lub w porze lunchu, może wystąpić czas oczekiwania.

FRS Baltic Numer telefonu

FRS Baltic Obecnie nie ma możliwości zarezerwowania podróży bezpośrednio przez telefon. Możesz jednak po prostu umówić się na oddzwonienie za pomocą formularza kontaktowego. Obecnie możesz znaleźć formularz oddzwonienia na następującej stronie: https://www.frs-baltic.com/kontakt

FRS Baltic Ale uważaj: rezerwacja telefoniczna kosztuje dodatkowe 12 €! nalicza opłatę za obsługę kasy biletowej za ręczne przetwarzanie. Lepiej więc od razu dokonać rezerwacji online.


Centrum biletowo-usługowe FRS Baltic

FRS Baltic Możesz dotrzeć do centrum biletowego w następujący sposób:

Adres pocztowy FRS Baltic

FRS Baltic GmbH
Jasmunder Landstraße 2
18546 Sassnitz-Mukran
Niemcy
GPS: 54.5434593, 10.3004867,8

FRS Baltic Godziny otwarcia Sassnitz

Poza sezonem (kwiecień i maj):
Poniedziałek 09:30 – 12:00
Od czwartku do niedzieli 08:00 – 12:00
Wysoki sezon (czerwiec):
Poniedziałek-środa 09:30 – 12:00
Od czwartku do niedzieli 08:00 – 12:30
Wysoki sezon (lipiec i sierpień):
Od poniedziałku do niedzieli 08:00 – 12:30
Poza sezonem (wrzesień):
Poniedziałek 09:30 – 12:00
Od czwartku do niedzieli 08:00 – 12:00
Poza sezonem (październik):
Poniedziałek, piątek, niedziela 09:30 – 12:00
Czwartek i sobota 08:00 – 12:00

Godziny otwarcia FRS Baltic Trelleborg

Poza sezonem (kwiecień i maj):
Poniedziałek 11:30 – 13:00
Od czwartku do niedzieli 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00
Wysoki sezon (czerwiec):
Poniedziałek-środa 11:30 – 13:00
Od czwartku do niedzieli 09:00 – 11:00 16:30 – 18:30
Wysoki sezon (lipiec i sierpień):
Od poniedziałku do niedzieli 09:00 – 11:00 16:30 – 18:30
Poza sezonem (wrzesień):
Poniedziałek 11:30 – 13:00
Od czwartku do niedzieli 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00
Poza sezonem (październik):
Poniedziałek 11:30 – 13:00
Od czwartku do niedzieli 09:00 – 11:00 16:00 – 18:00

FRS Baltic Poproś o oddzwonienie

Jeśli wolisz porozmawiać z pracownikiem osobiście, zamiast otrzymywać odpowiedzi na swoje pytania za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego, możesz również poprosić o oddzwonienie. Po prostu poproś pracownika FRS o oddzwonienie.

Obecnie możesz znaleźć formularz oddzwonienia na następującej stronie: https://www.frs-baltic.com/kontakt


Pytania i odpowiedzi – nasz FAQ dotyczący kontaktu i obsługi FRS Baltic

✔️ Jakie pytania mogę zadać serwisowi FRS Baltic?

FRS Baltic Serwis pomoże Ci odpowiedzieć na Twoje pytania. Oto kilka przykładowych tematów, które możesz tam poruszyć:

  • Zarezerwuj wycieczki lub przeprawy promowe
  • Zadawaj pytania dotyczące wszystkich tematów podróży FRS Baltic
  • Pytania do działu księgowości
  • Złóż skargę
  • Wyjaśnij skargi
  • Dokonaj anulowania

✔️ Czy usługa FRS Baltic jest bezpłatna?

FRS Baltic Tak, usługa jest bezpłatna. Jeśli jednak dokonasz rezerwacji telefonicznie lub e-mailem, będziesz musiał uiścić dodatkową opłatę za usługę w wysokości 12 € za rezerwację.

✔️ Czy mogę zarezerwować podróż za pośrednictwem serwisu?

FRS Baltic Tak, możesz wygodnie zarezerwować podróż za pośrednictwem usługi. Pamiętaj jednak, że za rezerwację telefoniczną pobierana jest opłata w wysokości 12 €.

✔️ Czy mogę poprosić o oddzwonienie?

FRS BalticTak, możesz łatwo poprosić o oddzwonienie przez e-mail.

✔️ Czy istnieje czat FRS Baltic?

FRS Baltic Nie, obecnie nie ma czatu z centrum obsługi klienta. W przypadku pytań możesz zadzwonić lub skontaktować się z nami przez e-mail.

✔️ W jakich godzinach dostępny jest FRS Baltic Ticketshop?

Sklep z biletami FRS w Sassnitz jest otwarty od poniedziałku do środy w godzinach od 9:00 do 14: 00 i od czwartku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 12:00 poza sezonem oraz od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 12:00 w sezonie wysokim.

Teile deine Gedanken & Erfahrungen mit uns!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *