FRS Syltfähre › Skontaktuj się z infolinią, numerem telefonu i centrum serwisowym

Logo FRS
 Logo: FRS

FRS SyltfähreTwój kontakt do !

FRS Syltfähre Prom Masz pytanie dotyczące wycieczki, którą już zarezerwowałeś lub chciałbyś dowiedzieć się kilku dodatkowych szczegółów na temat przeprawy promowej lub sprzętu przed dokonaniem rezerwacji? FRS Syltfähre Tutaj znajdziesz przegląd najważniejszych danych kontaktowych.

FRS Syltfähre Infolinia rezerwacyjna i serwisowa – Centrum serwisowe

Infolinia rezerwacji i obsługi klienta FRS Syltfähre List odbiera wszystkie telefony i odpowiada na wszystkie pytania dotyczące połączenia promowego Havneby-. W godzinach szczytu, wieczorem lub w porze lunchu, czasami może wystąpić czas oczekiwania.

FRS Syltfähre Numer telefonu do rezerwacji

FRS Syltfähre Jeśli chcesz zarezerwować podróż bezpośrednio przez telefon, możesz po prostu zadzwonić na poniższą infolinię:

Info.
FRS Syltfähre Buchungshotline: ✆ +49 (0) 461 - 864-601

FRS Syltfähre Centrum serwisowe

Możesz również zarezerwować rejs promem telefonicznie pod numerem +49 (0) 461 – 864-601.

FRS Syltfähre Adres pocztowy

FRS Syltfähre Ltd.
Norderhofenden 19-20
24937 Flensburg
Niemcy
GPS: 

FRS Syltfähre Godziny otwarcia

Przez cały rok
Od poniedziałku do niedzieli 06:00 – 19:00

FRS Syltfähre Rezerwacja online


FRS Syltfähre Poproś o oddzwonienie

FRS Syltfähre Jeśli nie masz czasu na czekanie pod numerem , możesz również poprosić o oddzwonienie. Wówczas nie musisz długo czekać na telefon i pracownik centrum obsługi klienta FRS może do Ciebie oddzwonić.

Obecnie możesz znaleźć formularz oddzwonienia na następującej stronie: https://www.frs-syltfaehre.de/reederei/kontakt


FRS Syltfähre Pytania i odpowiedzi – nasz FAQ dotyczący kontaktu i usług

FRS Syltfähre ✔️ Jakie pytania mogę zadać na infolinii?

FRS Syltfähre Infolinia pomoże Ci odpowiedzieć na Twoje pytania. Oto kilka przykładowych tematów, które możesz tam poruszyć:

  • Zarezerwuj wycieczki lub przeprawy promowe
  • FRS Syltfähre Zadawaj pytania na wszystkie tematy związane z podróżowaniem
  • Pytania do działu księgowości
  • Złóż skargę
  • Wyjaśnij skargi
  • Dokonaj anulowania

FRS Syltfähre ✔️ Czy infolinia jest bezpłatna?

FRS Syltfähre Nie, infolinia nie jest bezpłatna. Jednak w przypadku połączeń z niemieckiej sieci stacjonarnej obowiązują tylko zwykłe lokalne opłaty telefoniczne. Ceny połączeń z telefonów komórkowych różnią się oczywiście w zależności od operatora sieci komórkowej.

✔️ Czy mogę zarezerwować podróż przez infolinię?

FRS Syltfähre Tak, możesz wygodnie zarezerwować podróż telefonicznie za pośrednictwem infolinii. Kliknij tutaj, aby przejść bezpośrednio do rezerwacji online.

✔️ Czy mogę poprosić o oddzwonienie?

FRS SyltfähreNie, obecnie nie możesz poprosić o oddzwonienie z.

FRS Syltfähre ✔️ Czy jest czat?

FRS Syltfähre Nie, obecnie nie ma czatu z centrum obsługi klienta. W przypadku pytań możesz zadzwonić lub skontaktować się z nami przez e-mail.

FRS Syltfähre ✔️ W jakich godzinach dostępny jest telefon serwisowy?

Infolinia FRS jest czynna przez cały rok od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 6:00 do 19: 00 i jest dostępna na Twoje pytania.

Teile deine Gedanken & Erfahrungen mit uns!

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *